Je hebt bijv ook history easer, daar ben ik zelf wel over te spreken:
Daar heb je clear all apps cache, browser history en je smsjes, je laatste telefoon gesprekken etc
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja. Er zijn diverse programma's voor bijv. android.
Ik gebruik zelf "app cache cleaner" en "advanced task killer".

Voor andere platformen geeft het wel soortgelijke apps.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
SnakeEye
11 jaar geleden
Heb je dit ook voor de Nokia C7 (Belle) ? En hij verwijdert geen essentiële onderdelen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De nokia C3 is een symbian apparaat. En daar zal vast ook zoiets voor te vinden zijn. En nee. Deze software verwijderd geen essentiële onderdelen. Daar is deze software op gemaakt namelijk. Om de snelheid van het toetsel te blijven garanderen.