Hoe maak ik de bestanden van een opstart CD zichtbaar?

Ik heb sinds 2005 een opstart CD die ik af en toe gebruik. Maar de opstart bestanden zijn altijd al onzichtbaar geweest. In XP staan alle beperkingen zoals systeem bestanden enz. uit.
Hoe maak ik die zichtbaar zodat ik ze kan kopieren. Het was een goede opstart CD en ik wil hem kopiëren naar een USB stick.
Er staan een paar andere bestanden bij die wel zichtbaar zijn. NAV, Ghost en PM.
De directory's hebben volgens 'eigenschappen' minder files dan de ganse CD. Dus staan ze er op.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

De Norton Ghost bootable CD heeft een aparte partitie om te booten. Deze is verborgen en kun je niet inzien. Als je zelf een Bootable USB stick wilt maken kijk dan even op: http://be.hardware.info/reviews/1824/bootable-usb-sticks-workshop
Dan zet je daarna de informatie van de CD over naar USB.
In de bron nog meer handleidingen.

Toegevoegd na 1 uur:
Nog even verder gezocht en hier een link met stappen hoe je een bootable Ghost USB stick maakt:
http://www.techexams.net/forums/off-topic/46533-boot-ghost-usb.html#post442690

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dit gedaan, maar DOS staat in qwerty en de stick heeft veel minder mogelijkheden dan de opstartschijf.
Alle trucjes van internet ten spijt krijg ik geen azerty.
Als ik mijn oude schijf maar kon kopiëren. Maar hoe?