Met welk programma kan ik een DV film op een DVD zetten zonder teveel kwaliteitsverlies?

Ik heb twee digitale videocamera's, een Digital 8 en een mini-DV. De films duren 1 uur. Beide camera's produceren mooie beelden als ik ze op de TV afspeel. Maar na het overzetten op de PC zijn de bestanden (15-16GB) voor conversieprogramma's te groot en worden dan zo sterk gecomprimeerd dat er van de kwaliteit niets overblijft op DVD formaat (4,7GB).

Hoe kan ik dat het beste doen en met welk programma? (liefst free)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

AVS is een veelzijdige en gratis video-editor en converter. Maar het kan met alle converters en editors.

Waar je op moet letten is dat je in de editor/converter moet aangeven dat je een video DVD wilt maken.