Hoe verwijder ik mijn messenger/msn account?

Ik wil graag af van msn maar ik wil wel mijn email behouden! Hoe kan ik messenger verwijderen zonder dat hotmail ook helemaal verdwijnt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Het gebruikmaken van je Hotmail emailadres en het gebruikmaken van Messenger staat los van elkaar. Als je het programma Messenger verwijderd, kun je www.hotmail.com nog gewoon bij je mail komen. Je account gaat namelijk niet verloren.

Om messenger te verwijderen ga je configuratiescherm en kies je het programma's en onderdelen (bij sommige computers heet dit software). Nu krijg je een lijst met alle programma's die je op je computer hebt staan. Kies hier Messenger, dubbelklik erop, loop de procedure door en het programma is verwijderd.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, het is gelukt! :)

Andere antwoorden (1)

Microsoft hotmail en messenger gaan apart. Je hotmail account moet je upgraden naar een online versie van outlook(heb je mail over gehad). Messenger kun je dan weer upgraden naar skype. Jij wil van je messenger account af, oftewel upgrade je je account niet naar skype :) Dit alles wordt definitief vanaf april.