Is er een open-source of freeware exchange 2007 client?

Evolution werkt niet met Exchange 2007. Verder moet het via Exchange protocol, IMAP op pop3 is geen optie aangezien je dan geen taken, kalender en contactpersonen hebt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Tobias,

Van wat ik zo lees is OpenChange de beste manier om dit voor elkaar te krijgen. Anderen hebben het ook over CrossOver, Wine en dergelijke oplossingen.

OpenChange werkt als een server die je tussen de Exchange-server en jouw mail-programma in plaatst. Deze vertaalt de commando's van jouw mailprogramma naar iets wat Exchange begrijpt. Als het goed is gaat dit verder dan alleen e-mail.

OpenChange ondersteunt Microsoft Exchange tot en met versie 2010, al is die laatste nog niet erg uitgebreid getest. Maar dan zou ik zeggen dat 2007 ondersteund moet worden. Als het goed is dan kun je met OpenChange gewoon Evolution blijven gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga het lezen en er mee proberen.