Activeringscode microsoft office 2010 werkt niet, wat nu?

Het Officepakket zit vooraf op mijn laptop geïnstalleerd, wel moet ik deze nog activeren, dit lukt alleen niet.

Op mijn laptop was eerst Windows 7 geïnstalleerd maar een tijdje terug heb ik Windows 8 op mijn laptop geïnstalleerd, het is een officiële en legale versie, dus niet zomaar ergens van gedownload. Zou hier het probleem liggen? Zo niet, wat zou het kunnen zijn en wat kan ik het beste doen om dit op te lossen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Gewoon met Microsoft Nederland bellen..probleem voorleggen... 9 van de 10 keer. Krijg je een nieuwe code... Succes !!