Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een video_ts map omzetten naar een ISO bestand, zonder dat ik deze wil branden?

Ik heb een video_ts map, maar die wil ik omzetten naar een ISO image bestand. Hoe kan ik dit doen met een programma, zonder dat ik daarvoor mijn brander hoef te gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
7.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je Nero gebruikt als burn programma kun je hiermee naar een image branden

Toegevoegd na 57 seconden:
Dit doe je door te gaan naar recorder / select device en dan te kiezen voor het device dat heet 'image recorder'. Burn nu je schijf als normaal, maar op het moment dat je op burn klikt gaat nu niet je DVD laatje open maar kom je in een file browser waar je kunt kiezen waar je de image file wilt opslaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Daar zijn handige tooltjes voor, bijvoorbeeld Folder2Iso.
(Lees meer...)
bamibal
12 jaar geleden
Je kan ook PowerIso gebruiken, en het bestand inpakken naar een .Iso ( dit doormiddel van rechter muisknop -> powerIso -> Bestand toevoegen aan image bestand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier is nog een duidelijke handleiding te vinden hoe je dat bv met ImgBurn kunt aanpakken.
http://www.ehow.com/how_6565520_make-dvd-video_ts-folder.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan power iso gebruiken of ISO buster. Er zijn meerdere mogelijkheden. Je selecteert je video_ts en Audio bestand en met de rechtermuisknop geef je de opdracht het tot een ISO bestand te converteren. Zie ook de link hieronder
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi!
Convert X To DVD even op het internet zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding