Hallo iedereen, Ik probeer java jdk 6 update 27 te installeren maar krijg de melding dat er een semicolon in het path zit, wat te doen??

naja de vraag zie je. ik heb java er al een keer helemaal vanaf gegooid maar dat helpt ook niet.
Dit is mijn path -> C:/program files/java/jdk_6.0.27/
naar mijn zeggen zit er geen semicolon in maar ik snap het niet meer.

Hulp graag :/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Misschien zit er een semicolon in een van de systeem variabelen.

Is maar een gok.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mogelijk een fout in het register. Kijk eens of je het register kunt opschonen met een tooltje. Eusing Free Registry Scanner of RegSeeker http://www.hoverdesk.net/freeware.htm. Als er een fout in een pad staat zou dat als eerste gevonden moeten worden en aangeboden voor verwijdering. Jammer dat er na een paar jaar al zo een 500 fouten gevonden kunnen worden. Met het pad kan hier trouwens ook een bestandsnaam bedoeld worden. Wanneer je Java verwijderd hebt zou je met het programma, of in het register zelf, met de zoekfunctie en herhaaldelijk F3 naar resten van "Java" moeten zoeken en deze dan ook verwijderen. Je kunt in hulpprogramma's meestal een backup maken van het register maar een systeemherstelpunt maken doet het zelfde en dit is later toegankelijker.