Hoe kan ik outlook 2010 synchroniseren met mijn pc en laptop?

Heb een pc met outlook 2010 en heb nu een nieuwe laptop met outlook 2010. Nu komt niet alle mail die op de pc binnenkomt ook op de laptop binnen.

Account is ingesteld op pop3/smtp.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.4K

Het beste antwoord

Bij POP3-mail worden de mails standaard door je cliënt (Outlook) van de server afgehaald. Waar je welke mail te zien krijgt, is dus afhankelijk van met welke pc je de mail ophaalt. Je kunt bij de instellingen van het account in Outlook instellen wat er met de mail moet gebeuren: van de server afhalen, op de server laten staan of de mail op de server laten staan, tot je het mailtje in Outlook verwijdert. Deze derde optie is de handigste in jouw geval. Waar ie wel rekening mee moet houden is dat je mailbox op de server kan vollopen omdat alle mail die je niet verwijdert ook op de server blijft staan. Je zult dus af en toe via de webmail de postbus moeten opschonen. De mail die al op je pc en laptop staan zullen daar gewoon blijven staan.