ik heb een film op mijn pc opgeslagen en ik doe er alles aan om het op dvd te krijgen wie kan me alsjeblieft helpen zijn er mogelijkheden ?

ik heb zo vaak het geprobeerd maar hij wil het niet op dvd speler lezen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Gewoon het bestand op de DVD branden gaat niet werken, aangezien een DVD speler een DVD bestandsstructuur nodig heeft. Kies daarom in het brandprogramma DVD-video.

Bij Goeie Vraag staan inmiddels al veel beschrijvingen:
http://www.goeievraag.nl/zoek?q=hoe+een+dvd+branden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naast dat heeft de vrager waarschijnlijk een AVI bestand oid gedownload. Dus moet er eerst geconverteerd worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad. Of het moet een DIVx bestand zijn, wat door de player ondersteund wordt (maar dat zal niet het geval zijn, anders kwam de vraag niet). Wellicht hoeft men de DVD alleen nog af te sluiten/finaliseren.

Andere antwoorden (1)

Gebruik je Windows 7? Klik dan eens op: "Start", vervolgens op "Alle programma's" en kies dan "Windows DVD branden".
Daar kun je dan je filmpje inladen (klik op "Items toevoegen" en zoek je filmpje dat je op de harde schijf van je PC hebt staan).
Verder wijst het zich vanzelf.