hoe kom ik in outlook zonder microsoft-account?

ik kan er niet in komen!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
1.7K
KennisDelen
5 jaar geleden
Kan je niet met je e-mailadres inloggen?
LeonardN
5 jaar geleden
Een e-mailadres is in principe hetzelfde als een microsoftaccount. Dus mijn vraag zou zijn. Waarom zou je in outlook willen als je geen account/MS-mailadres hebt?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bedoel je Outlook als in de emaildienst (je gebruikt dit als je emailadres op @outlook.com, @hotmail.com of @live.com eindigt) of als in de emailclient (programma op je computer waarmee je email kan lezen, ongeacht welke emaildienst je gebruikt.)?

Antwoorden (1)

Zonder Microsoft-account kom je er niet in. Je kunt je inloggegevens voor Outlook.com invoeren bij je account.
SimonV