Waar op je computer (verkenner) vind je je mails terug (opgeslagen in/via windows live)?

Toegevoegd na 16 uur:
Ik heb toegang tot al mijn mails ook als ik NIET met het internet verbonden ben. Maar wáár vind ik ze op de computer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Windows Live is een online email programma.
De emai die je ontvangen en verzonden hebt staat dus niet op je PC, je kan ze alleen online bekijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
imruben
11 jaar geleden
Bij de desktop versie worden je mails ook offline opgeslagen, voor de voorvertoning
imruben
11 jaar geleden
Het pad voor berichten: C:\Users\username\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail en voor contactpersonen: C:\Users\username\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Contacts