hoe zet ik ondertiteling vast in een film?

ik wil ondertiteling vast onder een film maken (avi) en daarna converteren met handbrake converteren naar mp4 zodat ik de film op mijn iphone kan zetten en afspelen met ondertiteling er onder.

Toegevoegd na 5 dagen:
Het programma moet draaien op mac OSX en niet op Windows

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Er zijn meerdere programma's die dit kunnen. Zelf gebruik ik
MKVToolNix: http://www.bunkus.org/videotools/mkvtoolnix/

Maar je hebt bijv. ook VirtualDub.

Freemake Video Converter kan het allemaal tegelijkertijd, maar is zeker niet het enige programma die dit kan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het lukte met MKVTOOLNIX