Ik heb op de router een knopje waar wireless bij staat ingedrukt,wat nu?

Wat is dat? En heeft dat invloed op de mijn internetverbinding,graag even uitleg

Mvg,Ella

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Wireless is een draadloze route, dit heeft geen invloed op je interverbinding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk is dat knopje voor het aan- en uitzetten van de WIFI radio, oftewel een draadloze internetverbinding.
Het knopje heeft dan geen invloed op het binnenkomend signaal, alleen op het uitgaande draadloze signaal.
Wil je gebruik maken van draadloos internet op je computer/telefoon/tablet dan zet je het aan en maak je er geen gebruik van dan kun je er voor kiezen geen draadloos signaal te verzenden.