Hoe moet ik een powerpoint opslaan met muziek om het op een DVD te kunnen branden ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je de DVD in een PC wilt afspelen kan je het natuurlijk in de PowerPoint presentatiemodus opslaan en het bestand op een DVD branden (net als op een gewone CD-R). Als je de PowerPoint wilt afspelen als video op een TV heb je een conversieprogramma nodig dat de PowerPoint omzet in een videoformaat met DVD indeling.

Daar zijn er zeer veel van, in de link een Google Zoekactie met tal van resultaten zoals:

- PowerPoint to DVD
- PowerVideomaker
- Acoolsoft PPT2Video Converter
- Acoolsoft PPT2DVD
- Wondershare PPT2DVD
- RZ Powerpoint converter
- Xilisoft PowerPoint2 DVD converter

( of voor het betere werk met Adobe Premiere Professional (kost wel wat)

Bijgaande video laat dit zien voor RZ PowerPoint converter. Andere tools werken vergelijkbaar. Alleen Adobe Premiere is een professionele video editing tool waarmee je complete filmproducties kunt maken en wellicht wat te grof geschut voor zo'n taak.