kan bijlage niet gelijk openen in live mail, wel opslaan

Vanuit live mail kon ik altijd gewoon bijlage's openen. Opeens lukte dat niet meer. Na een update was de functie weer hersteld. Nu heb ik last van hetzelfde euvel, maar worden er geen updates voor live mail gemeld. Ik kan de bijlage's wel opslaan en dan bekijken. Herkent iemand dit probleem?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Op het eerste gezicht denk ik aan twee dingen waar mogelijk een oplossing voor is. Als beiden niets uithalen dan laat het nog maar even weten.

1. De beveiligingopties staan zo dat bijlages geblokkeerd worden: vink in de opties uit dat bijlages geblokkeerd worden. Zie bijgevoegde afbeelding waar je hiervoor moet zijn. En extra uitleg hier: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-live/mail-email-download-attachments-troubleshoot-ui

2. Er is een fout in het programma geslopen. De beste manier omdat te ondervangen is opnieuw te installeren, ondanks dat er verder geen nieuwe update is. Je kan hiervoor direct de installatie laten lopen en als dat ook niet werkt eerst Live Mail verwijderen en dan nog eens proberen. Dit is de link naar de officiële download pagina van windows live essentials in het nederlands: http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-live/essentials-home