PLAKNOTITIES van Windows 7.

Zoals bekend-of niet- bestaat de mogelijkheid,om met het besturingssysteem gebruik te maken van een "nieuwtje" namelijk :plaknotities. Dit handige programma( onderdeel van Bureau accessoires) hebben veel W7 gebruikers (lang) op moeten wachten,maar ik zit met de volgende vraag:
Als je het hebt gebruikt en je drukt het weg,nadat je er bijvoorbeeld een halve pagina op hebt gekopieerd. Waar vernietigt W& deze "troep" dan ? Het komt namelijk NIET in de prullenbak terecht en als je schijfopruiming uitvoert,staat het er óók niet tussen ! Waar blijft het allemaal ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het meeste dat je "weggooid" word gewoon overschrijfbaar genoemd op je harde schijf en is dus pas weg als je het overschrijft met een ander programma of bestand. Je hebt ook programmatjes die al deze overschrijfbare troep overschrijven met de zogenaamde nullen. In je bios kan dat ook maar dan is alles weg...