Is dit een virus, zoja hoe verwijder ik dit?

Ik heb een probleem met mijn desktop,
Ik ging een intro maken met blender en ik heb daarvoor
Templates gedownload en toen kwam dit ineens.
Is dit een virus (zie foto's) hoe verwijder ik het

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik moet 100 euro betalen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Ja het is een virus, een trojan.

Verwijderen kan als volgt:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mijn broer zn laptop heeft hetzelfde probleem, en uiteraard probeerde ik eerst dit hierboven te doen, maar er is niet in veilige modus te geraken, pc sluit zichzelf terug af. enig idee wat nu?
Dit is een virus inderdaad, om precies te zijn het Ukash Politie-virus.
Verwijderinstructies:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier is nog een link om het virus te verwijderen. Als je trouwens in google gaat zoeken op Hoe verwijder ik het ukash virus vind je genoeg links.