Waar vind ik en goede (nederlandse) tutorial die uitgebreid is, voor het programma: C++?

Ik wik graag leren programmeren en ik zoek een geschikte tutorial

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik wil met c++ beginnen, weet jij een goede tutorial( nederlands )

Antwoorden (2)

Advies: kies een andere taal! C++ is niet direct het geschikts om te leren programmeren. Java is bijvoorbeeld een betere keuze, en daarvoor zijn plenty sites met instructies e.d. te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangezien je echt c++ wilt zal ik je deze tutorial aanraden:
http://members.chello.nl/~s.pampiermole/C++/lswmc/lswmc.html

als je toch nog even naar een engelse tutorial wilt kijken is dit wel een goede:
http://www.cprogramming.com/tutorial.html

Kijk niet raar op als het programmeren niet meteen lukt, c++ is niet echt een makkelijke taal om te leren, al helemaal niet als je net begint.
Ik kan je dus ook aanraden om soms ook tutorials voor specefieke dingen te zoeken, deze gaan vaak wat uitgebreider op het onderwerp in.

Veel succes!