Helaas hebben niet alle lettertypes dezelfde symbolen in hun arsenaal. Calibri kent het symbool bijvoorbeeld niet.
Bij Arial of Times New Roman: ga naar 'Invoegen'/'Symbool' (in de categorie 'Diverse symbolen'). Of typ 2642 en toets dan Alt en 'x'. Dat laatste kan je ook doen als je in een ander lettertype bezig bent, maar dan wordt (in ieder geval voor dat stukje tekst) het lettertype automatisch gewijzigd in Arial of een ander ondersteunend lettertype.

Zie mijn bron voor dezelfde uitleg met Engelse termen - mocht je je Word 'in het Engels' hebben staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat doe je met het rechter gedeelte van je toetsenbord (cijfers).
Zet de Num Lock aan en houd de linker Alt toets ingedrukt
als je dan 11 intoets en je laat Alt weer los dan staat daar je mannetje.
En als je linker Alt + 12 intoets en dan Alt weer los dan krijg je het vrouwtje
En zo zijn er nog een paar honderd tekens.