Windows Live wordt per 15 maart: Skype! blijft mijn hotmail.com adres nog wel geactiveerd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ja, hotmail blijft gewoon ondersteund. Je kunt nu ook inloggen op Skype met je msn inloggevens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De e-mailadressen die je via Hotmail, Live en MSN hebt aangemaakt, blijven gewoon bestaan. Op dit moment kun je daarvoor op meerdere websites inloggen, namelijk via MSN (http://nl.msn.com/) en bij Hotmail/Live (https://login.live.com). Die twee websites zullen over een tijdje worden vervangen door www.outlook.com. Daar kun je (nu al) je e-mailberichten vinden van Live, MSN en Hotmail.

Al je oude e-mailberichten worden door Microsoft naar die nieuwe website (outlook.com) overgezet. In de praktijk gaat dat met veel problemen gepaard (zie bron). Pas als die problemen zijn opgelost, zullen de websites msn.com en live.com helemaal verdwijnen.

Skype is een ander verhaal. Chatten via MSN Messenger kan vanaf 15 maart niet meer. Dat programma kun je dan niet langer op je pc installeren. In plaats daarvan kun je Skype gebruiken.
Pieter2011