Hoe kan ik foto's van Facebook, exporteren naar Dropbox?

Of tussentijds naar Verkenner...Ze staan namelijk wel op de Galaxy 3 maar ik krijg de foto's maar niet in Dropbox...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

De meest eenvoudige oplossing lijkt mij om gebruik te maken van een pc. Daarop plaats je de foto's van je telefoon en vervolgens kun je ze verplaatsen naar welke locatie je wenst.

Toegevoegd na 15 uur:
Naar aanleiding van de conversatie ben ik verder gaan zoeken.

Je kan wel je Facebook en Dropbox linken (via Dropbox account) maar dat werk maar 1 kant op, zie onderstaande link van de Dropbox help.

Wat je ook kan doen is een ifttt account aanmaken en een "recept" gebruiken. Ik zie dat iemand anders ook deze optie nu gegeven heeft.

Maar hier heb je in ieder geval ook de rechtstreekse link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nu heb ik weinig kennis van de S3 dus excuseer mij als het niet klopt, maar zou het kunnen dat je op de pc de instelling om "bestands extensies voor bekende types verbergen" aan hebt staan? Waardoor je de extensie niet ziet terwijl het er wel is? Hoe importeer je de foto's naar je pc, met de verkenner of met bijgeleverde software?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou trouwens ook nog gebruik kunnen maken van de google synchronisatie functie, tenminste dat is wanneer je gebruik van een google account wil maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn meest logische verklaring daarvoor is dat die afbeeldingen niet daadwerkelijk op jouw G3 staan maar online bij Facebook. Op het moment dat je de foto opent gaat hij downloaden. Zou dat kunnen? Verder zou je kunnen proberen de extensie te veranderen zonder te openen, of heb je dat al geprobeerd? Je kan natuurlijk ook rechtstreeks van Facebook dingen opslaan op de pc maar dat is niet je vraag. Ik hoop dat je iets aan mijn reacties hebt, ik twijfel namelijk of ik het probleem goed begrijp.