Weet u redenen waarom mijn powerpointviewer niet wil opstarten?

windows xp home.
Nieuwe installatie. Nog geen rommel op pc.
Nederlandse powerpointviewer geinstalleerd, blijkt de engelse er op te staan.
Ook wil hij gewoon niet openen voor een pps bestand.

Het hele program wil niet openen...

Eraf gehaald, opnieuw geinstalleerd. Zelfde resultaat, en wij snappen niet wat er nou fout kan zijn, geen foutmeldingen, maar bij op het programma klikken gebeurt er helemaal niets.

Als u evt niet weet wat het is, weet u dan wel hoe wij achter de oplossing kunnen komen?

alvast dank!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik vond op het internet een mogelijke oplossing:

Ga naar program files/microsoft office/office12
Hier staat een mapje met het nummer 1043 (of een gelijkaardig nummer)
open dit mapje en kopieer file PPVWINTL.dll
maak een nieuw mapje aan in office12 dat noemt 1033 en plak hier die file.
AWM