Kun je een RAR bestand (muziek) ook afspelen met VLC media player, hoe doe je dat? Moet je hem eerst uitpakken en hoe gaat dat in zijn werk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
5.4K
Kimath
12 jaar geleden
Een rar bestand is geen muziek, maar iets dat ingepakt zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het eerst uitpakken.

Het beste antwoord

Het beste programma om rar bestandjes uit te pakken is winrar. http://www.win-rar.com/winzipcomparison.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Download winzip (eve Google) en dan kun je het bestand en alles wat er in zit afspelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kennelijk is het met een plug-in voor VLC mogelijk om direct de inhoud uit RAR bestanden af te spelen, zonder dat je het RAR bestand eerst uit hoeft te pakken. (Zie bronnen: een voor de Mac en een voor Windows).

Echter geen flauw idee hoe betrouwbaar de plug-ins zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
...het werkt +1 !
Gratis en zonder gezeur 7zip, pakt alles uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit mogelijk met bepaalde software, maar ik zou daat geen moeite voor doen. gewoon uitpakken die handel!