hoe kan ik een doc document openen in windows 8?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je wel Word van microsoft?

Antwoorden (3)

Dit kan met het programma 'word'. Je versie maakt niet uit. Het kan zijn als je in de 'verkenner' bent en dubbel klikt op het bestand (.doc) dat hij het bestand niet opent, dan rechtermuisknop> 'openen met' ... En dan je word pakken.

Heb je geen word, er is een volledige betaalde versie en een trial versie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ALs je geen Word op je PC hebt kun je gewoon een gratis reader bij Microsoft downloaden om word documenten te kunnen lezen. Voor Excel en Powerpoint bestaan dergelijke readers ook. Je hoeft dus geen Word te kopen als je alleen documenten wilt lezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De beste oplossing hiervoor zou ik zeggen, gebruik de OpenOffice.
Een gratis open source programma die de (veel) kostende Microsoft Office volledig vervangt. Ook is hij volkomen compatibel met Microsoft Office, met andere woorden je kan ook de bestanden openen die gemaakt is met Microsoft Office.

Zie hieronder voor de downloadlink