Bestaat er een officiële beta versie van windows 8 om het te testen?

Ik wil het graag betaald aanschaffen, maar wil eerst testen of ik het echt wat vind

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
bamibal
11 jaar geleden
Als je het wilt testen, zou ik geen bèta nemen. In een bètaversie zitten vaak nog meer bugs dan in de productieversie.

Het beste antwoord

Kijk hier eens: http://msdn.microsoft.com/en-us/evalcenter/jj554510.aspx

Hier kan je een Trial van 90 dagen downloaden en installeren, ik weet niet of je je bestanden behoud, dus maak een back-up van te voren.

Groet Ferron Alen,

PS.) bij mij bevalt Windows 8 (PRO) prima! Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan een evaluatieversie downloaden.
Eigenijk bedoelt voro developpers, maar ook door consumenten te downloaden.
Lees de links vooral even goed door.

Toegevoegd na 1 minuut:
Things to Know Before You Start

- The evaluation edition will expire and cannot be upgraded.
- To upgrade, the evaluation must be uninstalled and a non-evaluation version of Windows must be re-installed from your original installation media.
- Consider running the evaluation edition in a virtual environment or installing on a separate hard drive or partition. The will allow you to upgrade your original Windows installation to Windows 8.
- During registration (required) you must login with a Microsoft account and provide your name, e-mail address and country.
- You are required to activate the product online within 10 days after installing.
- Once the evaluation is installed, you cannot upgrade. To revert to a previous version of Windows, you must do a clean install from your original installation media.