Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Sinds ik mijn gratis antiv.abonn. heb laten verlopen blijft AVAST en Unibluescans mij lastig vallen met betaalde aanbiedingen. Hoe kom ik hier van af?

Heb ik eigenlijk wel deze extra antivirusbeschermers nodig? Mijn provider stelt, dat mijn mailbox een virusbescherming en een spamblokkering heeft.

Toegevoegd na 17 minuten:
Dat lastigvallen bestaat uit, dat als ik opstart er steeds advertenties verschijnen, waar ik dan kan ingaan op nieuwe aanbiedingen en "Uniblue Registry Booster" ongevraagd een Registerscan begint.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
789

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb zelf ook avast alleen dan de gratis versie gaat prima, en als ze je lastig vallen met emails het is volgens mij bij automatische emails verplicht er een link in te zetten waarmee je het kunt stoppen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het programma zelf kan je verwijderen via software natuurlijk maar vaak blijvern er lik en restanten in het regist ed achter ik zou even een scan doen met
malwarebytes zie link de gratis versie is goed genoeg
dat ruimt de restanten goed op

succes
(Lees meer...)
capthavoc
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding