Is teletext gratis?

Ik bedoel om alleen de sportpagina's te bijkijken

Toegevoegd na 55 seconden:
niet ALLEEN sportpagina's ook andere pagina's

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Nee teletekst is niet gratis. Uiteraard kost Teletekst geld. Technisch gezien is het niet mogelijk de gebruiker te laten betalen. Zoals elk ander televisieprogramma van de publieke omroepen wordt Teletekst betaald uit de omroepbijdrage en de andere inkomsten van de omroep. Door iedereen dus eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed antwoord! Kan alleen geen plus geven helaas..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je reactie Ytje. : )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke maar het is toch niet zo dat ik elke maand een brief krijg hoeveel ik heb moeten betalen voor teletext?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, de rekening krijg je niet op de mat, maar je betaald wel via je omroepbijdrage, je vraag is, is teletekst gratis, het antwoord hierop is nee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goed uitgelegd

Andere antwoorden (2)

Op de TV zijn ze gratis
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, alles is gratis (ned1,ned2,ned3) behalve als je moet bellen ofzo
Ja, via de televisie kun je gratis teletekst kijken, maar ook op internet: teletekst.nos.nl (NED1,2,3)