Verwijderde items Microsoft Outlook 2007 terug te halen?

Ik weet dat in oudere versies van Outlook een mogelijkheid bestomd om verwijderde items terug te halen via de optie 'restore deleted items' of iets in die trant. Is dit in Microsoft Outlook 2007 ook nog mogelijk en zo ja hoe?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
3.5K
Cryofiel
14 jaar geleden
Mag ik aannemen dat je al in de map "Verwijderde items" / "Deleted items" hebt gekeken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat mag je aannemen ja...

Het beste antwoord

Dat gaat alleen werken als je verbonden bent met een Exchange-server. Op je werk of zo. Bij andere mailservers werkt deze optie niet.
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah, onder Tools! Super, dank je. Gaat idd om mijn werksituatie. Vandaag met mn stomme kop een mailtje verwijderd wat ik eigenlijk nog nodig heb... *bloos*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah, ik zie nu je reactie pas. Mocht het nog niet opgelost zijn dan zou je mijn antwoord eens kunnen proberen. Is het wel opgelost dan verdiend Antwoordman het beste antwoord! +1

Andere antwoorden (1)

Je zou eens kunnen proberen de tool "scanpst" te gebruiken.

Meer info en handleiding op de site (zie bron).

Dit is een manier om toch de reeds verwijderde items terug te halen. Het duurt een tijdje maar dan heb je ook wat. De uitleg bestaat uit twee delen, onder de reclame staat een tweede deel.

"Hoewel voor dergelijke specifieke hersteloperaties van het Outlook-archief eigenlijk alleen commerciële tools beschikbaar zijn, bestaat er ook een gratis methode! De met Outlook meegeleverde hersteltool SCANPST (gemaakt voor het herstellen van een beschadigd PST-bestand) kan namelijk via een omweg ook worden toegepast bij het terughalen van per ongeluk verwijderde e-mail. ETC...."