Kan iemand mij precies in stappen vertellen hoe ik muziek van mijn pc op mijn iphone3 zet?

Ik weet dat het via iTunes moet maar ik zie in itunes niet waar ik mijn muziek kan terugvinden en wat ik verder moet doen om het naar mijn iphone te krijgen. Muziek vanuit windows verkenner kopieren naar de iphone gaat niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

iTunes is een drama, zeker als je muziek die je hebt gedownload wilt kopieren kun je beter MediaMonkey gebruiken. Daarmee kun je via een soort 'verkenner' muziek slepen naar je iPhone.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1. Sluit je iPhone aan.
2. iTunes opent nu.
3. Ga in de linkerbalk naar "iPhone van (naam)" (of de naam die jij voor je iPhone hebt gekozen).
4. Onder de dikke, beige-geelachtige balk (van boven) heb je namen zoals "Muziek, Boeken, Foto's, etc."
5. Klik op "Muziek".
6. Kruis of duid de muziek aan die je wilt hebben op je iPhone.
7. Als je klaar bent, ga je naar rechts onder en druk je op "pas toe" of "synchroniseer".
8. Druk naast de naam van je iPhone (linkerbalk) op dat pijltje NA de synchronisatie.
9. Nu heb je je muziek!