Hoe krijg ik mijn Ipad scherm op mijn pc?

Dus dat ik de iPad(of iphone) via mijn pc/laptop kan bedienen. Ik heb een Jailbreak en wil niet met kabels werken

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

There's an app for that ;) ik ben zelf al een tijdje niet meer gejailbreakt en weet dus niet meer precies de details. maar in de Cydiastore zit (als ie er niet af is gehaald in de afgelopen tijd) een tweak waarmee je via de browser van je PC je -in ieder geval iPhone- kan besturen... de eigenlijke functie van het programma was het opnemen van je scherm voor zover ik me kan herinneren maar er zat ook een streamfunctie bij. sorry dat ik de echte naam niet weet :/, zoek eens in de Cydiastore op "Recorder". Het logo van de tweak is gelijk aan het logo van die van de camera app, maar dan met een rood midden!