kent iemand een tekenprogramma voor op de computer waarmee je driedimensionale mensfiguren mee kunt tekenen?

het liefst zoek ik een programma dat gratis is, maar dat is niet noodzakelijk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Yep dat kan je zeker met Mudbox, bekijk de weblinks en de video maar even ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hartelijk dank
ik ben toenet op de pagina geweest en heb wat tutorials gekeken, maar waar kan ik dan beginn

Andere antwoorden (1)

Dit kun je doen met het programma Blender, volledig gratis.
Op de website zijn ook allerlei tutorials te vinden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hier vind je bijvoorbeeld instructies om een realistisch mensenhoofd te maken: http://cgcookie.com/blender/series/creating-a-realistic-head/

Let we op, voordat je zover bent om dit te kunnen maken ben je waarschijnlijk wel even bezig met leren.
Kimath