Hoe kan ik een pasfoto maken met een webcam met behulp van twain?

Ik moet met een ID-cardprogramma m.b.v. Twain pasfoto’s maken, maar het beeld van de webcam is liggend en kan dat niet aanpassen.
Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat ik het beeld van een webcam staand krijg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.6K

Antwoorden (2)

De simpele oplossing is de camera een kwartslag draaien; dan wordt het liggend beeld staand
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, dat had ik al geprobeerd natuurlijk, maar dat werkt dus niet, het formaat van het beeld blijft liggend helaas.
Wat je kan doen is de foto gewoon maken en dan in het mapje waar de foto staat rechtermuisknop en dan afbeelding draaien en dan slaat hij hem op , n dan kan je hem waarachijnlijk gebruiken, ben zelf niet bekent met het programma