is er een manier om een programma twee keer te openen en te runnen op me pc?

dus dat ik skype open en daar op inlog. en dat ik met behulp van iets nog een keer skype kan openen en dat ik daar met ander account op kan. en dat ik dus twee skype schermen heb met verschillende accounts erop ingelogt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
3.1K

Het beste antwoord

Het verschilt per programma maar voor skype is het wel mogelijk om 2 sessies simultaan te draaien.

Het moet wel geconfigureerd worden.
Volg de instructies van skype om dit voor elkaar te krijgen.

Voor de instructies zie de onderstaande link: https://support.skype.com/en/faq/fa829/how-can-i-run-two-skype-accounts-on-the-same-computer

Je hebt dus wel 2 verschillende skype accounts nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mocht de link in de toekomst verwijderd zijn, dan kunnen de onderstaande instructies gebruikt worden voor diegene die dan dezelfde vraag hebben. Doe het volgende voor windows xp/vista/7/8 32bit:
1) Toets de Windows + R toets in
2) Vul de volgende tekst in en druk op enter: "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /secondary Doe het volgende voor windows vista/7/8 64bit:
1) Toets de Windows + R toets in
2) Vul de volgende tekst in en druk op enter: "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /secondary Wil je liever een icoon hebben, die je altijd gemakkelijk kan gebruiken, doe dan het volgende: 1) kopieer de skype shortcut icoon
2) Klik met de rechtermuisknop op de kopie en klik op eigenschappen
4) voeg de volgende tekst toe in de doel veld: /secondary
4) De doel ziet er dan als volgt uit: "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /secondary
5) klik op ok. Nu kan je een 2e skype venster openen met de nieuwe skype shortcut icoon.

Andere antwoorden (1)

Ja hoor, kan je gerust doen, je moet dan die 2 schermen even naast elkaar zetten, kan je gewoon met "pijltje in de hoek" en sleepbeweging maken. Je moet bij Skype dus wel 2 verschillende acoounts hebben, bij Word of ander programma heb je dat uiteraard niet nodig!

Toegevoegd na 1 minuut:
dus gewoon 2x openen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee ik bedoel twee skype schermen niet twee beelschermen