Hoe maak je een lijngrafiek met maar 1 lijn in Excel?

Ik heb geen idee hoe je een lijn moet maken in een grafiek. Ik wil de 'Weight in KG' tegenover de 'Extension in N' zetten. Daarbij wil ik maar 1 lijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
3.9K

Het beste antwoord

Zet en een cel het woord “Weight” en in de cel daar rechts naast het woord ”Extension”
Maak het tabelletje af door de waargenomen waardes in te vullen.

Selecteer nu de hele tabel.

Ga naar: menu / invoegen / grafiek
Selecteer daar als type een spreidingsdiagram en druk op voltooien.

En klaar is je grafiek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je aan de waardes aanpast verwijder dan de waardes van de tweede lijn