wat is goede of eventueel betaalbare software in plaats van windows movie maker ?

ik heb windows movie maker daar kan ik goed mee werklen enx,, maar nu heb ik een bestand van pinkpop 2012 en daar wil ik stukjes uit knippen en achter elkaar zetten maar na het tweede stukje loopt hij vast en sluit af.. dus ik zoek een goed alternatief vandaar dat er betaalbaar bij staat..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Pinnacle Studio HD 15 - Nederlands kosy bij Bol.com €60,-. Voor de mogelijkheden die het programma heeft is dat uiterst betaalbaar, maar ik ken jouw budget natuurlijk niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hmm voor max 100 euro zou ik zeker is kijken bij de sony vegas producten het zijn niet de makkelijkste om mee te werken en je kan van te voren ook 30 dagen proberen voordat je beslist ;D
Kijk in de link ;P