Welk programma is aan te raden om gratis online mee te pokeren?

Vroeger pokerde ik altijd online met Everest Poker, maar na de update kan dat niet meer. Nu zoek ik een nieuw programma dat gehele gratis is en waar je met fiches kan spelen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Pokerstars bevalt me nog het beste voor Freerolls.
Ook is PKR fijn, ookal draait het bij PKR veel om de graphics.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
via Facebookdaar kan je kostenlose poker spelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Texas Poker
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk dat winner poker heeft oog freerolls:
http://www.poker-regels-uitgelegd.nl/poker-rooms/winner-poker/