Hoe start ik mijn computer weer op?

Ik krijg mijn computer niet meer opgestart. Ik krijg namelijk een foutmelding: "C:\Windows\systern32\authui.dll is niet geschikt voor Windows of het bevat een fout. Probeer het programma opnieuw te installeren met behulp van het oorspronkelijke installatiemedia of neem contact op met de systeembeheerder of softwareleverancier voor ondersteuning.".
Weet iemand misschien hoe dit weer opgelost kan worden?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
SimonV
7 jaar geleden
Het lijkt een serieus probleem, als je deze oplossing leest: https://www.bleepingcomputer.com/forums/t/532949/logonuiexe-bad-image-error/ https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-windows_install/windowssystem32authuidll-error-locked-in-reboot/e335688c-3e33-48e3-ad13-1550a01227ff
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Thnx :D

Het beste antwoord

Ik denk dat je de Windows opnieuw moet installeren (kans is klein dat de besturingssysteem hersteld kan worden).

De oude windows en al je persoonlijke bestanden worden in de windows.old map bewaard op de harde schijf zodat alle oude bestanden terug te halen zijn na het installeren van een nieuwe besturingssysteem.

Na installatie kun je dus alle nodige bestanden verplaatsen en als je er zeker van bent de windows.old map verwijderen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Thnx ;)