Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk wachtwoord bedoeld Itunes om je reservekopie terug te zetten?

Ik weet niet welk wachtwoord ze bedoelen ofzo.
Maar ik vind het zo'n gezeik met dat Apple, wil ik me software updaten, al me Apps weg, me WhatApp weg, wat een gezeik zeg met dat Apple.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je hebt zelf een wachtwoord op itunes gezet. Dus je wachtwoord heb je zelf er op gezet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maak anders een een nieuwe Apple account aan.Klik in iTunes rechts boven op inloggen de rest wijst zich vanzelf
(Lees meer...)
11 jaar geleden
toen je je iphone voor het eerst aanzette moest je een account aanmaken,dat wachtwoord van dat account bedoelen ze. als je dat wachtwoord bent vergeten klik je op wachtwoord vergeten en dan sturen ze je een e-mail.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja van me apple id weet ik nog maar dat doet hij gewoon niet, zegt hij wachtwoord onjuist.
En is een reservekopie al je muziek en foto's contacten apps?
want alles is weg!
Hiermee bedoelen ze je Apple ID wachtwoord.

En het is geen gezeik met Apple, ze willen ervoor zorgen dat alles zo veilig mogelijk gaat.
Wanneer ze dit niet hadden gedaan kreeg je daar weer "gezeik" over ;)

Toegevoegd na 2 minuten:
Kleine toevoeging: Omdat Apple ook een nieuw Beveiliging systeem weet ik niet zeker meer of ze je Apple ID Wachtwoord bedoelen. Ik zou deze voor de zekerheid 2x na checken en anders even goed na denken welke je toen je voor het eerst een Reserve kopie maakten als wachtwoord koos.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding