Welk wachtwoord bedoeld Itunes om je reservekopie terug te zetten?

Ik weet niet welk wachtwoord ze bedoelen ofzo.
Maar ik vind het zo'n gezeik met dat Apple, wil ik me software updaten, al me Apps weg, me WhatApp weg, wat een gezeik zeg met dat Apple.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.6K

Antwoorden (4)

Je hebt zelf een wachtwoord op itunes gezet. Dus je wachtwoord heb je zelf er op gezet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maak anders een een nieuwe Apple account aan.Klik in iTunes rechts boven op inloggen de rest wijst zich vanzelf
11 jaar geleden
toen je je iphone voor het eerst aanzette moest je een account aanmaken,dat wachtwoord van dat account bedoelen ze. als je dat wachtwoord bent vergeten klik je op wachtwoord vergeten en dan sturen ze je een e-mail.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja van me apple id weet ik nog maar dat doet hij gewoon niet, zegt hij wachtwoord onjuist.
En is een reservekopie al je muziek en foto's contacten apps?
want alles is weg!
Hiermee bedoelen ze je Apple ID wachtwoord.

En het is geen gezeik met Apple, ze willen ervoor zorgen dat alles zo veilig mogelijk gaat.
Wanneer ze dit niet hadden gedaan kreeg je daar weer "gezeik" over ;)

Toegevoegd na 2 minuten:
Kleine toevoeging: Omdat Apple ook een nieuw Beveiliging systeem weet ik niet zeker meer of ze je Apple ID Wachtwoord bedoelen. Ik zou deze voor de zekerheid 2x na checken en anders even goed na denken welke je toen je voor het eerst een Reserve kopie maakten als wachtwoord koos.