ik heb windows 8 gekocht, maar als ik dat installeer, ben ik dan alles wat ik geïnstalleerd heb kwijt?

ik heb een asus r500v notebook, en vraag me af of ik niet eerst een backup moet maken van alles. wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

In principe zou Win 8 alles moeten laten staan, maar ik zou voor de zekerheid toch maar even een backupje maken. "Better safe than sorry!"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan een upgrade uitvoeren, of een aangepaste (volledige) installatie. Een upgrade is het makkelijkste, dan raak je tenminste (vrijwel) geen bestanden kwijt. Misschien moet je alleen wat programma's (denk aan firewall en virusscanner) opnieuw installeren. Met een volledige installatie raak je alles kwijt.

Toegevoegd na 14 seconden:
Maar een back-up is altijd slim.