Hoe, of met welk programma, kan ik gratis in een mp3 bestand 'knippen'?

Ik heb een concert van John Legend op mijn computer staan (wel gewoon legaal overigens) maar het hele concert staat als 1 nummer in mp3formaat opgeslagen, het is dus een muziekbestand van 107 mb van 1 uur en 18 minuten! Weet een van jullie een programmaatje waarmee ik dit bestand dus in stukjes kan knippen zodat ik afzonderlijke nummers heb en niet steeds hoef door te spoelen? Mijn dank is groot!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Is open source, werkt goed en GRATIS.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ook niet vergeten de lame encoder erbij te downloaden, daar vraagt het programma pas om wanneer je daadwerkelijk naar MP3 wil exporteren :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mp3 cutter, mp3 knive.
Gewoon te vinden via download.com
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik gebruik hiervoor mpeg audioscissors.
Klein, maar effectief programma, dat zelfs op Vista draait.