Outlook onthoudt mailgroepitems die niet meer bestaan. Kan dat eruit (per stuk)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

In het geval dat deze niet meer bestaan is het gewoon een kwestie van intypen en als hij verschijnt op de delete toets op het toetsenbord drukken.

Dit verwijdert hem uit de cache waarin alle adressen staan waar ooit naar toe gemaild is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach, zo simpel - achteraf gezien. Maar 't werkt!!
Thx.

Andere antwoorden (1)

Hier een stukje tekst hoe je zo'n groep aanmaakt, dus zou je het ook op deze manier weer kunnen verwijderen denk ik.

ls u regelmatig een e-mail naar dezelfde groep mensen stuurt in Outlook Express, dan is het handig om voor deze mensen een groep aan te maken. U hoeft dan enkel de
naam van de groep in te vullen in het veld Aan, in plaats van alle adressen in te tikken of uit het adresboek te selecteren.
Outlook Express Open het adresboek en klik in het menu op Bestand, Nieuwe groep. Tik in het veld Groepsnaam een makkelijk te onthouden naam voor de groep. Vervolgens voegt u de personen toe die u in de groep wilt hebben. Dit kan door onder in het venster de naam en het e-mailadres in te tikken en op Toevoegen te klikken. Om mensen uit uw adresboek toe te voegen, klikt u op de knop Leden selecteren, waarna u mensen kunt toevoegen met de knop Selecteren.