Mijn laptop is het slachtoffer geweest van virussen. Sinds dit hersteld is, is de layout(?) van GV hopeloos in de war. Wat doe ik hier aan?

De puntjes, die het niveau van een deelnemer aangeven, zwabberen hulpeloos centimeters onder de avatar en de streepjes die b.v de woorden home, mijn pagina, berichten moeten scheiden, staan er lukraak tussen.
I.v.m slechtziendheid,heb ik de schermgrootte altijd op 142% staan, maar zodra ik b.v. naar startpagina ga, zit ie weer op 100%.
Wie helpt deze digibeet? Uiteraard in J & J taal.

Weet jij het antwoord?

/2500

je kan beter je internet browser verwijderen en daarna opnieuw installeren. Start >> configuratiescherm >> een programma verwijderen (windows XP = software) >> de browser verwijderen >> de browser opnieuw downloaden en installeren. suc6

probeer deze eens start config scherm internet opties geavanceerd knop opnieuw instellen

Jaah ik heb dat ook met firefox wat ik doe is gewoon mijn browser afsluiten en dan opnieuwstarten dan is alles weer normaal bij mij. Hoop dat het ook bij jou werkt.

Alle browsercache Eisden zodat de layout opnieuw geladen kan worden (en niet uit de cache genomen wordt) Toegevoegd na 36 seconden: wissen bedoel ik dus...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100