Mijn laptop is het slachtoffer geweest van virussen. Sinds dit hersteld is, is de layout(?) van GV hopeloos in de war. Wat doe ik hier aan?

De puntjes, die het niveau van een deelnemer aangeven, zwabberen hulpeloos centimeters onder de avatar en de streepjes die b.v de woorden home, mijn pagina, berichten moeten scheiden, staan er lukraak tussen.
I.v.m slechtziendheid,heb ik de schermgrootte altijd op 142% staan, maar zodra ik b.v. naar startpagina ga, zit ie weer op 100%.
Wie helpt deze digibeet? Uiteraard in J & J taal.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mischien systeemherstel? Dit doet mijn vriend wel eens bij mijn pc als hij hopeloos vast loopt. Dat werkt maar verder ben ik ook een digibeet en hoop ik dat je pc het snel weer beter doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je problemen alleen in de browser voorkomt, dan alles een keer flink opruimen/opschonen: cache,cookies etc. Zoom terugzetten naar standaard. Uiteraard moet computer wel helemaal vrij zijn van virussen/malware.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas.....

Antwoorden (4)

je kan beter je internet browser verwijderen en daarna opnieuw installeren.

Start >> configuratiescherm >> een programma verwijderen (windows XP = software) >> de browser verwijderen >> de browser opnieuw downloaden en installeren.

suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, maar ook helaas.
probeer deze eens
start
config scherm
internet opties
geavanceerd
knop opnieuw instellen
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook geprobeerd,maar wederom helaas....
capthavoc
12 jaar geleden
heb je dit probleem alleen met GV of ook andere sites ? is de layout van je windows vensters ook anders ? bij andere programma,s niet internet gerelateerd
je zou eens kunnen proberen google chrome er op te zetten o.i.d en kijken of het daar anders mee wordt je kan een schijf opruiming doen waarbij je naast temp internet files ook de cookies weghaalt
maar ik zou denken als dat opnieuw instellen niet werkt dat daar het probleem niet ligt probeer google chrome eens als dat ook niet werkt probeer onder persoonlijk instellingen
of beeldscherm als je xp hebt het thema te veranderen
en daarna weer terug naar je standaard thema
Jaah ik heb dat ook met firefox wat ik doe is gewoon mijn browser afsluiten en dan opnieuwstarten dan is alles weer normaal bij mij. Hoop dat het ook bij jou werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb IE,maar het werkt bij mij niet.
Alle browsercache Eisden zodat de layout opnieuw geladen kan worden (en niet uit de cache genomen wordt)

Toegevoegd na 36 seconden:
wissen bedoel ik dus...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol, leuke tikfout, zat ff gek te kijken, helemaal door die hoofdletter erbij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Begreep het in 1e instantie ook niet, tot ik naar de naastliggende toetsen keek.
Maarre, hoe doe ik dat, die browsercache wissen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Internet explorer: F12, in menu dat verschijnt Cache selecteren en dan selecteren Browsercache wissen. Geen internet explorer: ergens in internetopties moet je historie, cookies, etc zien te wissen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer Ccleaner. Daarmee kan je alles van je browser wissen.
kijken of dat werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles geprobeerd,maar niets werkt.