Hoe krijg ik de foto's van mijn Nokia 2600 classic op Windows 7?

Op aanraden heb ik een Dongle mini Bluetooth aangeschaft, maar doet niets (w.s.omdat deze tot versie Vista gaat)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Nokia heeft toch software waarmee je dingen van je telefoon via een USB kabel op je pc kan zetten? Was er een cd meegeleverd met je telefoon? Kijk daar maar eens op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bluetooth werkt nog niet helemaal lekker met Windows7
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi hoi,

Ik heb ook`n Nokia,en de bluetooth werkt inderdaad niet helemaal correct met Wind.7 Ik heb die ook.
Ik doe het met het kabeltje dat bij de telef.zit USB dus.
Ik heb van de Nokia-site het nieuwe software program:Nokia Ovi Suite gedownload,en geinstall.En werkt perfect.
Dus misschien`n idee voor je?

Vr.groetjes Catherina