Hoe kan het dat mijn geluid opeens verandert van koptelefoon naar speaker zodra iemand mij een Skype bericht stuurt?

Het zit namelijk zo:
Ik luister naar iets op YouTube via mijn koptelefoon en zodra iemand mij een bericht stuurt via Skype gaat het geluid van YouTube naar de speaker en Skype geluiden naar mijn koptelefoon. Dat is erg vervelend, want wil gewoon al het geluid door mijn koptelefoon krijgen. En niet opeens door mijn speaker. Is er een instelling waarmee dit aan te passen is, kom er zelf namelijk niet uit!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ja kan dat allemaal instellen in configuratiescherm/geluiden en audioapparaten.