Foutmelding bij downloaden van microsoft office 2010 thuisgebruik en studenten?

Ik krijg steeds een foutmelding als ik (legaal) office 2010 download. dat doe ik via deze link:
http://www7.buyoffice.microsoft.com/emea1/default.aspx?cache=199393894¤cy=EUR&country_id=NL&WT.mc_id=ODC_nlNL_Pro_Try&culture=nl-nl

Hoe kan ik dat oplossen dat ik die foutmelding niet meer krijg, want ik heb alle office 2010 dingen erafgehaald.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
ronron1212
11 jaar geleden
heb je wel betaald?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ik neem de versie van 60 dagen proberen
capthavoc
11 jaar geleden
blijkbaar heb je hem dus meerdere keren geinstaleerd ?
die na 60 dagen eraf gehaald en het weer opnieuw geprobeerd ?
probeer dat er helemaal af te halen
doe een register scanner er over om eventuele resten van office te verwijderen
reboot daarna en probeer het dan nog eens ?
maar geef je weinig kans
want waarschijnlijk is je ID van je pc gewoon geregistreerd
net zoiets als activeren van windows
uiteindelijk kan je hem alleen maar kopen

Antwoorden (1)

Blijkbaar heb jij (of een andere gebruiker van de computer) al eens eerder een proefversie van Office geinstalleerd, en dat kun je maar eenmalig doen, deinstalleren van bestaande office onderdelen helpt dus niet.

Toegevoegd na 1 uur:
N.a.v. je reactie; het gaat ook niet mis bij het downloaden, maar bij het installeren. Het lijkt erop dat je die termen door elkaar haalt.
gvrox
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Opnieuw downloaden altijd mogelijk. Dat staat bij office
capthavoc
11 jaar geleden
Als ie legaal is jawel maar toch niet de proefversie ?