Hoe kan ik outlook op mijn laptop krijgen?

Ik wil graag outlook(mail) op mijn laptop en ik vraag me af of je de mail kunt downloaden, ik heb windows 7.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
17.2K

Het beste antwoord

Je kunt outlook dus niet zomaar downloaden, maar moet het in combinatie met office kopen.
Outlook express heet, als ik me niet vergis, windows live mail, maar hoe dat onder windows 8 gaat heten is nog een verrassing...

Mozilla Thunderbird is gratis en open source, er zijn leuke plug-ins voor te krijgen, het werkt veel plezieriger dan outlook (express) en blijft ook altijd op nieuwere systemen werken. Een overweging meer dan waard. (Voor zo ver ik weet heeft TB ook nog nooit aan de verspreiding van virussen meegewerkt door automatisch dingen te openen en te installeren...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt!

Andere antwoorden (3)

Wanneer je een software pakket hebt van Microsoft Office komt Outlook er automatisch bij. Dus wanneer je Word en dergelijke installeert moet je Outlook ook aanvinken tijdens de installatie dat je die ook wilt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer je inlog op hotmail kan je via de knop rechts boven opties de functie upgrade uitvoeren outlook gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Indien je geen office pakket in bezit heb kun je als goed alternatief thunderbird dit lijkt er erg veel op en kangeveer het zelfde maar is volledig gratis. Mocht je toch office in bezit hebben dan kun je de tips van hier boven opvolgen!

Succes

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat je natuurlijk in windows 7 ook kunt gebruiken is LIVE-MAIL van MS dit is gratis te downloaden van www.msn.nl Maar dit kun je alleen gebruiken voor hotmail,msn en live mail!