Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet welk gratis en betrouwbaar logo-ontwerpprogramma ik zou kunnen gebruiken?

Ik wil graag zelf een logo ontwerpen, of althans een poging daartoe wagen, voor mijn eigen bedrijf.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
4.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou het proberen met paint een standaard programma in Windows ik heb het ook gebruikt voor mijn logo. Er zijn veel lettertypes en je kunt het makkelijk bewerken. Zo heb je een uniek logo. Waar staat paint? Start->Alle programma's->Bureau accessoires->paint
Paint is het mooiste in Windows 7 of 8
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij deze een site, die verwijst naar diverse mogelijkheden om een gratis logo te maken: http://www.eigen-website-tools.com/logo-maken.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, die had ik ook al gezien. Ik zou alleen willen weten of dit geen malwareverspreiders zijn. Daarom vraag ik ook specifiek om een betrouwbare site/betrouwbaar gratis programma.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In elk geval: dank voor je moeite.
Misschien heb je wat aan LogoMaker. (Kijk bij de bron voor de website). Op deze website kan je een gratis, leuk logo zelf maken, en dat gratis!

Er zijn wel 2 kleine nadelen:
1. Het is in het Engels. (Daarentegen wel erg makkelijk te gebruiken)
2. Je moet je registreren met je naam en e-mailadres.

Ik heb er zelf al eens iets mee gemaakt, en het is erg makkelijk!

Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel. Fijn te lezen dat je er al eens zonder problemen mee hebt gewerkt. Ik ben namelijk bang voor malware.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding