Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een word document weer helemaal leeg maken?

Bij opstarten van word 2003, krijg ik nooit helemaal een leeg document. Er staan steeds randen om heen. Ik kan ze niet weg halen bij randen en arcering. Iemand een idee hoe ik dit weer kan herstellen. Kan nu niet kopieren en plakken. Zie afbeelding

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
689

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik ben niet helemaal thuis in MS Word 2003, maar toch een beetje op weg helpend:
Dit is geen rand ofzo, maar binnen het beeld-menu heb je dit waarschijnlijk ooit aangeklikt. Als je bij Beeld het op Afdrukweergave zet, los je het mogelijk al op.

Daarnaast heb je vaak opties daarin om te weergeven of te verbergen, waar dit mogelijk onder zou staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2 mogelijkheden:
A: kies onder beeld afdrukweergave en controleer of het kader nu weg is.
B: zoek in de bestanden van jouw computer naar 'Normal.dot'. Word schrijft onder deze naam de basis instellingen van een leeg document weg. Verander normal. dot in b.v. Janssen.dot en start word opnieuw op. Als je het kader nu niet meer ziet, schrijf je het lege dokument weg als sjabloon met de naam normal.dot.
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding