Bestaat er een programmaatje die mijn hp printer verteld dat ik een originele navulling gebruik terwijl die dat in werkelijkheid niet is?

Als ik een navulling van een ander merk in mijn hp printer doe, zegt de printer dat het geen origineel is. Het zou mij veel geld besparen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Nee zo'n programmaatje bestaat niet.

Als ik die melding van HP krijg dan vraagt hij:
"of ik de navulling als origineel HP heb gekocht"
Dan klik ik gewoon op "ja" en de printer gaat door met printen.
11 jaar geleden
ik heb dit soort meldingen nooit gehad. Wellicht klopt het aantal kontaktpuntjes niet aan de achterkant van de cartridge. Kun je vergelijken met een originele. Verder kun je de originele ook laten navullen. Ook dat is goedkoper.
Programma waar jij om vraagt bestaat helaas niet. Welke HP printer heb je trouwens? Het is handig om dit te vermelden in jouw vraagstelling.
Succes